Hol jár a csomagom? Mikor kapom meg?

Szállítás- Postással kapcsolatos információkért hívja Tibor kollégánkat: +36 30 933 2215

Megrendelés menete – Szállítás

  1. Add le a rendelésed a honlapunkon vagy telefonon.
  2. Ezután egy email-ben visszaigazoljuk a rendelésed.
  3. Díjbekérőt állítunk ki előre utalás estén. Majd az összeg beérkeztével postára adjuk a terméked.
  4. Utánvét esetén, azonnal csomagoljuk a megrendelt terméked. Futár házhoz viszi a rendelésed, amit a helyszínen kell fizetned.
  5. A kézbesítés napján SMS-ben tájékoztatást kapsz a kézbesítés idejéről.

A GLS  Futárszolgálattal működünk együtt. Így ők viszik majd ki a csomagod.

video_sound_images_gls_logo_positive_200x150px-35697_img_200x150

Fizetés

1. Utánvéttel

A futárnak a kézbesítéskor kell kifizetned a teljes vételárat, a termék átvételekor. Ha nem bízol a kártyás fizetésben és az utalásban, akkor ez az egyik legegyszerűbb fizetési mód. A futár 2 munkanapon belül házhoz viszi a csomagodat.

2. Előre utalással

Kiállítunk neked egy díjbekérőt, ami alapján a megadott címre kell átutalnod a teljes vételárat. Az összeg beérkezését követően kollégánk azonnal csomagolja és postázza a terméked. 

A Magyar számlát és Garanciajegyet a csomagban találod!